، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

هدیه 5 ماهگیت فندقم

1393/11/9 14:07
نویسنده : faezeh
450 بازدید
اشتراک گذاری

با تو بی حوصلگی معنا ندارد

خستگی معنا ندارد

با تو غم، غصه، تاسف

در دل من جا ندارد

با تو شبها روز، و روزها مثل رویاست

مثل رویا که نه، اصلا خود رویاست

مایه آرامش من، 

ماه من، 

هستی من،

عشق نازم... جان مادر...

احسان عزیزم اینم عکست یه مناسبت پایان 5 ماهگی و ورودت به نیم سال زندگیتniniweblog.com

همون طور که بهت قول داده بودمچشمک

 

niniweblog.com

 

اینم چنتا عکس از پشت صحنه عکاسی از جنابعالیniniweblog.com

 

آها ...الان همه رو پاره میکنم، خیالم راحت میشهniniweblog.com

این چیه دیگـــــــــــــــــــــــــــــــــهniniweblog.com

ای وااااااااااااااای...خسته شدم مامان niniweblog.com ههههههههخندونک

خسته نباشی مامانی، مرسی که یه بار دیگه هم همراهی کردیniniweblog.com

niniweblog.com

خدایا خودت حافظ و نگهدار این فرشته کوچولوی من باش...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هلیا
11 بهمن 93 19:12
5ماهگیت مبارک عزیزم مامانی هنرمند خسته نباشی دوست گلم
faezeh
پاسخ
ممنون عزیزم، تو لطف داری