، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

هنرای جدید احسانک

1393/11/12 15:3
نویسنده : faezeh
969 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم! شیطونک من...دیگه قشنگ روی روروئکش میشینه و حسابی کیف میکنه یه وقتایی هم میشینه روش تلویزیون میبینه یا وقتی من دارم به کارا میرسم میشینه و نظارت میکنه و کارا رو مدیریت میکنهniniweblog.com

 

 

اینجا هم دقیقا محو تماشای کارتونی فنقولکمniniweblog.com

niniweblog.com

و اما حرکت دیگه ای که انجام میدی اینه که خودتو کامل با کشش و حرکات خاص خودت از کریر میاری بیرون، وای این کارت خیلی بانمکه، یه کش و قوسی به خودت میدونی فسقلیه بلااااniniweblog.com

اینم عکسش که تا حدی مراحل کارو نشون میده

 

آفرین به تو عزیزم...niniweblog.com

من با این پیشرفتای تو انقد ذوق میکنم، موفقیت هاتو تو زندگیت ایشالا ببینم که غش میکنــــــــــــــــــــــــــــــمniniweblog.com

الهی الهی الهیـــــــــــــــــــــــــــــــــی که همیشه سلامت و شاد و موفق باشی...

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارساجوجو
13 بهمن 93 15:27
واای خدا اون عکس احسان که تو اتقشه,تو رورویکش آخری خیییلی ناز افتاده.
faezeh
پاسخ
ممنون عزیزم، مامان پارسای گــــــــــــــــــــــله نازراستی ...
عمه جووووون احسان جووووونی
14 بهمن 93 22:24
احسانم عسلم نباتم نفسم عاشق تک تک کاراتم عاشق تک تک پیشرفتاتم عمه هر چی میگذره هر چی پیشرفت میکنی هر چی حرکات جدیدتو میبینم بیشار دیوونت میشم عمه وقتی داری زور میزنی از کریر در بیای نمیدونی چقد نمکی میشی نفسم
faezeh
پاسخ
ممنون عمه جوووووووووووووونم ...خیالت راحت خودم همه اینا رو به علیرضا یاد میدممنم یه عالم دوست دارم عمه محدثه