، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

روز مادر

1394/1/26 18:55
نویسنده : faezeh
473 بازدید
اشتراک گذاری

احسان عزیزم سلام

امسال اولین سالی بود که چنین روزی برای من هم بود...یعنی روز مادر

احسانم میخوام ازت تشکر کنم به خاطر حضورت به خاطر خنده هات به خاطر اون نگاه کردن که بهم انرژی میدی به خاطر تمام شادیات و حتی به خاطر گریه ها و مشکلاتت

با خنده هات بیشتر از تمام اتفاقای خوب شاد میشم و با گریه ها و کارهات صبر رو یاد میگیرم

تو برام سراپا خوبی هستی... 

خودت نمیدونی که با اومدنت چه احساسی بهم دادی و چقدر نگاهمو به زندگی تغییر دادی.

حس مادری خیلی قشنگه، وجود آدم عمق میگیره. انگار که یه استخر 4متری بشه دریا...

عشق پدر و مادر به میوه دلشون ناب ترین حس دنیاییه که میشه تجربش کرد. حس مادرانه خودمو با دنیا عوض نمیکنم. امسال روز مادر قدر مادرمو خیلی بیشتر از قبل فهمیدم...

احسانم !

نمیدونی از وقتی اومدی چقــــــــــــــــدر حال من بهتره، چقدر خونمون شادتره و چقدر قلب منو و بابایی بهم نزدیکتر...

احسانم امروز روز مادره اما این منم که میخوام ازت تشکر کنم به خاطر این همه اتفاقات خوب که همه به خاطر حضور و وجود نازنین توست...

 

بابت کادوی خیلی خیلی خوشگل تو و بابایی هم ازتون یه دنیا ممنونم... محبت

دوستون دارم به اندازه همه بی اندازه های دنیا...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پارساجوجو
15 اردیبهشت 94 13:46
روزت مبارک مامان مهربون
faezeh
پاسخ
مرسی مامان پارسا جون.روز تو هم مبارک عزییییزم