، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

پسرم داره میره سرکار

1393/9/26 12:54
نویسنده : faezeh
886 بازدید
اشتراک گذاری

احسانم صبح لباساتو پوشیدی بری سر کار که ازت خواستم یه لحظه صبر کنی تا ازت چنتا عکس بگیرم، خیلیم عجله داشتی آخه یه قرار خیلی مهم داشتیخندونک

چیه مامانی؟؟ خب وقتی فکرشو میکنم تو بزرگ شی بری دانشگاه، بری سرکار، دوماد شی... اصلا یه جوری میشم، تو رو توی شغلای مختلف تصور میکنم، خندم میگیره...

باورم نمیشه احسان کوچولوی منم یه روزی به همه اینا میرسه ...ایشالااااا. مامانی ایشالا همیشه موفق باشی، ایشالا تو هر شغلی که در آینده داری مفید باشی، همیشه سالم و شاد باشی عزیییزدلللمبوس

قربونت بشم الان کنارمی و داری واسه خودت آواز میخونی و نمیدونی مامانی داره به چه چیزایی فک میکنه و وقتی نگات میکنم با نگاهت بهم میگی از دست تو مامانچشمک

ولی مامانی واقعا چقد کت شلوار بهت میاد، بزرگ بشی دیگه چقد بهت میادراضی عاشقتم مدیر منمحبت

ببین خودت چطوری داری میخندی، انگار دقیقا میدونستی چی تنتهخندونک الهییی کی کت بابایی اندازت میشهمحبت

یعنی این ژست گرفتنت منو کشته

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان بهراد
26 آذر 93 13:39
سلام مامان هنرمند با این عکسهای خیلی زیبا. ایشالا خدا پسرتون رو حفظش بکنه
faezeh
پاسخ
ممنون خدا پسر ناز شما رو هم حفظ کنه
مامان امیرعلی کوچولو
26 آذر 93 16:05
وای ....فدات بشم احسان جون انشال...یه روز مامانت کت شلوار دامادی تنت کنه
faezeh
پاسخ
ممنون عزیزم، لطف داری، همینطور نی نی خودت
مامان دوقلوها
26 آذر 93 17:26
بسیار زیبا
faezeh
پاسخ
ممنووونم
محمد
26 آذر 93 23:30
سلام رییس کل بانک مرکزی ما یه وام میخاستیم خیلی وقته تو نوبتیم بابا ما که آشناییم زودتر کارمونو راه بنداز راستی دلار امروز چنده ؟
faezeh
پاسخ
ما اهل پارتی بازی نیستیم ، ایشالا وام شما هم جور میشه، وایسید تو نوبت از بالا خبر رسیده دلار داره گرون میشه ، گفتم در اطلاع باشید
عمه جووووووون احسان جووووووونی
27 آذر 93 10:26
احسان جوووونم نميتونم جلوي اشكامو بگیرم وقتی فک می کنم احسان کوچولومون انقد بزرگ میشه که کت و شلوار بابا اندازت میشه نمیتونم تصور کنم جیگرم انقد بزرگ میشه حرف میزنه راه میفته مدرسه میره دانشکاه میره دوماد میشه عمه دیوونه میشه به بزرگ شدنت فک میکنم قربونت برم خوشگل عمه ایشالا خدا همیشه خودش مواظبت باشه
faezeh
پاسخ
وااای عمه جونم، ایشالا من و علیرضا با هم به همه ی اینا میرسیم
مامان هلیا
29 آذر 93 15:27
وااااااااااا خدا جونم چه ذوقی هم میکنه چقد هم بهش میاد ایشاا.... کت و شلوار دومادیت عزییییییییییزم
faezeh
پاسخ
ممنون عزیییزم. ایشالا
مامان پارساجوجو
6 دی 93 1:54
ای خدااا ازدست تو فایزه چه عکسای باحالی انداختی.کلی خندیدم احسانو دیدم.خییییییلی قشنگ وباحال شدن عکساس,خیییلی ناز شده.ایشالا دومادش کنی عزیزم
faezeh
پاسخ
ممنون عزیزم چشات قشنگ میبینن. ایشالا توام پارسای نازتو دوماد کنی