، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

تولدت مبارک یک ساله جونم

1394/6/23 0:29
نویسنده : faezeh
792 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

 

تو این روز پر از عشق

تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده

به دنیا بله گفتی

تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

پر از بادکنک و شوق

پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه

واسه تبریک امروز

 بیان یه عالم عاشق

بیاد هزار تا مهمون

تو این روز طلایی

تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد

 تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم

تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد

خدا یه ماه زیبا

 

پسرم!یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!

از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی...

احسانم! فرشته ی کوچولوی زندگی من تولدت مبارک

عزیزدلم یک سال از عمر نازنینت گذشت. تو بهترین بهانه واسه زندگی من و بابایی هستی . با اومدنت به زندگیمون یه عالمه حسا و اتفاقای خوب به خونمون اوردی و من برای اولین بار حس زیبای مادر بودن رو با وجود تو تجربه کردم  و این قشنگترین حس توی زندگی منه

من و بابایی تو این یک سالی که گذشت با خنده هات خندیدیم با شیطونیات ذوق کردیم و با هر کار جدیدی که یاد میگرفتی غش میکردیم ... خلاصه یه سال با خنده و شادی، با نگرانی های پدرانه و مادرانه گذشت و ما با هر بار دیدنت هزاران بار خدارو شکر کردیم و میکنیم به خاطر این هدیه ی با ارزش آسمونیمون...

پسرکم! تو بارزش ترین موجود زمینی واسه مایی و بزرگترین آرزوی من و بابایی دیدن خوشحالی و موفقیت توست عشقمبوس

 مامان و بابا از چند روز قبل از تولدت تدارکات جشن تولدت رو شروع کردن و تا یکی دو ساعت قبل از تولد مشغول بودن. چون شب قبل از تولدتم عروسی خاله مهدیه تو اصفهان بود و ما باید سعی میکردیم بیشتر کارامونو تا روز قبل تولدت انجام میدادیم، البته خاله فهیمه جون و عمه محدثه جون هم خیلی کمکمون کردن که دستشون درد نکنهآرام

عزیزم تولدت یعنی 3شهریور سه شنبه بود که ما برای راحتی مهمونای عزیزمون تصمیم گرفتیم بندازیم جمعه 6 شهریور. اینم پیام دعوتمون به تولد بود

 

یاد گرفتم بخندم و گریه کنم،بشینم و بایستم و حالا حتی میتونم راه برم اگه شما دستای کوچولومو بگیرید...

هی دنیا! من یکساله شدم...

یک میزبان کوچک که شما را به اولین جشن تولدش دعوت میکند

 

بریم سراغ عکسات

 

تزئینات تولدت 

 

 

 

 

میز غذا1.gif

 

 کیک تولدtotalgifs.com aniversario gif gif 59.gif

 

 

 

 

تو یک دونه عکس هم شما وروجکا درست نایستادیدچشمک

 

 

 

 

 

 

باا بابا جون و دایی مهدی و علیرضا

 

 

هدیه های تولدت totalgifs.com aniversario gif gif 97.gif

که یک دنیا از همه بابت کادوهای قشنگ و دوست داشتنیشون و حضور گرمشون ممنوونیممحبت

 

ماشین شارژی رو با پولی که آقاجونای مهربونت زحمت کشیدن کادو دادن گرفتیم که دستشون واقعا درد نکنه

 

 

 

 

اینم عکسات بعد از رفتن مهمونا

 

 

 

 

 

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی...

 

totalgifs.com aniversario gif gif 57.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

رویا
1 مهر 94 14:43
تولدت مبـــــــــارک احسان جوون
faezeh
پاسخ
ممنون خانومی
رویا
1 مهر 94 14:43
تزئیناتتون خیـــــــــلی قشنگ بود مرسی عزیز
سوسن
1 مهر 94 19:25
تولد گل پسریت مبارک باشه فایزه جونم. ممنون سوسن جووونم
عمه جووووون احسان جوووونی
1 مهر 94 20:00
هورااااا احسان جوووونم یه ساله شد واقعا خداروشکر چقدر تولدت بهمون خوش گذشت علیرضا هم خیلی خوشحال بود ایشالا هزارساله شدی نفس عمه عاشقتم عمه جوووونم
faezeh
پاسخ
مرسی عمه جون خیلی زحمت کشیدی ایشالا تولد علیرضا جونی بیاییم جبران کنیم
عمو
30 مهر 94 19:29
احسان جون تولدت مبارک عزیزم انشاا... صد سال زنده باشی دوست دارم بوس
faezeh
پاسخ
ممنون عمو جونم. منم دوست دارم
مامان فرزانه
5 آذر 94 17:34
سلام مامانی بچه تون خیلی ماهه خدا برات حفظش کنه عزیزم لطفا به منم سر بزن حتما وبلاگم به دردکوچولوتون میخوره منتظرتونم کلی عکس و تم برای جشنای شما و کیپ از عکسای کوچولوتون بایه کلیگ عکساش ماندگارتر میشه لطفا یه سر بزن ضرر نداره که 09187059389 اینم شمارمه ارتباط با پیامک و تلگرام