، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

سفر به اردبیل

1394/5/4 12:07
نویسنده : faezeh

سلام به پسرکم، به احسان جون ناز گلکم. چشمکپسرم 25 تیربود که دوست بابایی به بابا پیشنهاد کرد که باهاشون بریم اردبیل، خلاصه بابایی هم هرطور شد کاراشو جمع و جور کرد . سه روز تعطیل بود و چند روز هم مرخصی گرفت و خلاصه عازم اردبیل شدیم.

و خلاصه تو سفر یک هفته ایمون آستارا، اردبیل، جلفا  و تبریز رفتیم

صبح ساعت 5 راه افتادیم و نزدیکای عصر رسیدیم آستارا. شب رو آستارا موندیم و فردا صبح حرکت کردیم سمت روستای زیبای آلنی...واقعا فوق العاده بود هم طبیعتش و هم هواش. از اونجایی که عمو حسین همه ی اون قسمتا رو حسابی آشنا بود از صبح با عمو حسین و خانومش میرفتیم بیرون تا نزدیکای شب. باید خیلی ازشون تشکر کنیم چون فوق العاده مهربون و مهمون نواز بودن. 花だよ。花束 のデコメ絵文字花だよ。花束 のデコメ絵文字

سفر خیلی خوبی بود و خداروشکر خیلییییی خوش گذشت

عزیزدلم تو هم پسرخوبی بودی فقط تو ماشین حوصلت سر میرفت و باید تو ماشین حسابی سرگرمت میکردم. خب بریم سراغ عکسات نفسم

این عکساتم روی پل معلق در مشکین شهر. تو نصف مسیر و تو کالسکت خواب بودی و تازه از خواب بیدار شده بودی

اینجا با بابایی و عمو حسین رفته بودی استخر آب گرم و بابا تعریف میکرد انقد اونجا ذوق کرده بودی و جیغ زدی که همه دورت جمع شده بودن . قربونت بشم که انقد عاشق آب بازی هستیمحبتبوس

این عکسات عزیزم یه جایی اطراف مشکین شهر به نام شهر یئری

اینجا هم عکسات در دامنه های سبلان و طبیعت خیلی فوق العااااادش که هرچی بگم کم گفتم، ما هم اینجا کنار این عشایر ها چادر زدیم و ناهار اینجا موندیم

اینم احسان جونم محو تماشای نشونه گیری عمو حسین و بابا امیرچشمک

عزیزدلم اینجا لباس زنبور داری تنت کردی و واسه من زنبور دار شدی عسسسسلمبغل

احسان و رود ارس

این عکسات هم در کلیسای سنت استپانوس در جلفاست

موزه قاجار تبریز

و اینم باغ ائل گلی در تبریز

اینم عشقولانه های تو و بابایی در یک غروب خیلی زیبا.....