، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

پسرم آروم بخواب...

1393/9/17 18:45
نویسنده : faezeh
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

احسانم! نفسم!

نمیدونی چقد ناز میخوابی... هر وقت میخوابی فقط میخوام نگات کنم

 سرتو بذار رو شونمو آروم بخواب گله بهار

من پیشتم تا خودصبح چشاتو آروم هم بذار

اونقده بیدار می مونم تاوقتی خوابت ببره

وقتی می خوابی رو یاهم نازنگاتو می خره

کابوس وزندون می کنم خواب بدومی سوزونم

مثل یه گنجشک کوچیک آروم بخواب مهربونم

دستت تو دستای من عزیزخوب ونازنین

چشماتوآروم هم بزارروشاپرابرهابشین

تاصبح برات شعروغزل لالایی عشق می خونم

چشماتوآروم هم بزارمن اینجابیدار می مونم

حافظ خواب تو می شیم من وخدای خوب دل

چشماتو فردا می بینم خوب بخوابی عزیز دل

سرتو بزار رو شونموآروم بخواب گل بهار

من پیشتم تاخودصبح چشماتوآروم هم بذار

 

 

قربونت بشه مامان...وقتی اینطوری میخوابی که دیوونم میکنی

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوسن
17 آذر 93 18:54
ای جااااننننممم خیلی نفس خوابیده ماشاالله