، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

امید من

1393/9/24 19:08
نویسنده : faezeh
294 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

تمام زندگي من، دلم ميخواهد ساعتها بنشينم و تماشايت كنم، نه سير مي شوم و نه خسته

وقتي دستهايت را مي گيرم و در چشمانت زل ميزنم و مي گويم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

پسركم ! بهانه زندگي من

دوستت دارم 

عاشقتم 

از خداوند هميشه هميشه هميشه سلامتي و موفقيت و شادي ات را آرزومندم

خدايا عشقم را به تو مي سپارم پسرم را محافظت كن از چشم بد در امان بدار، از هر بيماري و سختي حفظ كن

خدايا خداوندا تمام زندگيم را فداي يك خنده اش مي كنم هميشه به شادي و تندرستي لبش خندان و دلش شاد باشد...

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مانا
25 آذر 93 15:18
چرا قیافه نی نیمون اینقد عوض شده اینجاااا اما خنده چشمکیش همونه همونه
faezeh
پاسخ
عمه جووووووون احسان جووووووونی
27 آذر 93 10:32
عاشق خنده هاتم ینی خندهات تمام زندگیه هیچی مثه خنده هات حال عمه رو عوض نمیکنه خنده ها تو با هیچی عوض نمیکنم
faezeh
پاسخ
عمه جونم وقتی تو رو میبینم همیشه خوشحال میشم و میخندم