، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سید احسان نفس مامان و بابا

اولین محرم

1393/9/19 18:10
نویسنده : faezeh
282 بازدید
اشتراک گذاری

احسان عزیزم! امسال تاسوعا عاشورا رو با اقاجون و مادر جون و عمه محدثه  رفتیم مشهد. تو دو ماه و نیمه بودی. خداروشکر تو راه پسر خوبی بودی و نذاشتی مامانی اذیت شه.

برای اولین محرمت دوست داشتم لباس مشکی بپوشی اما به سایز تو لباس قشنگی ندیدم عزیزم. به خاطر همین مامان جون برات یه لباس خجل مشکی دوخت منم اون نوشته ی روی لباستو نوشتم.

فدات بشم لباس خیلی بهت میاد و وقتی میپوشیش خیلی مرد میشیبوس

احسانم این عکسم تو مشهد ازت گرفتم. دوووست دارم...

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

سوسن
19 آذر 93 23:24
چه ژست مردونه ی. جااااانمممممم
faezeh
پاسخ
ممنونم سوسن جوووونم
عمه جووووووون
20 آذر 93 18:58
وای احسان جونم چقد مشهد خوبی بود با وجود نازنین تو چقد بهمون خوش گذشت عمه بخورتت
faezeh
پاسخ
عمه جووونم ممنون...با همبازیم کلی هم بیشتر خوش میگذره. من منتظرشم
مامان دوقلوها
23 آذر 93 23:34
انشااله همیشه امام حسین نگهدارش باشه آپ کردم...بهم سر بزن
faezeh
پاسخ
سلام ممنون،انشالا، وبتون خیلی مفیدهو لینکتون میکنم
مامان لیلا
24 آذر 93 11:13
سلام ماماني خوش ذوق و خوش سليقه و پسر خوشكلش. خيلي وبتون زيباست با تبادل لينك موافقي ؟
faezeh
پاسخ
سلام .ممنون از لطفتون، بله لینکتون می کنم
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 18:15
سلام خوبین ؟ چه عکسای بانمکی ... ماشالله مامان احسان جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به کاردستی دخترم لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....